Gyakori kérdések

A nézőtéren kattintson az Önnek megfelelő szék ikonjára, majd válassza a "Kosárba rakom" lehetőséget. Amennyiben a képernyő alján található sávban megjelenik a jegy értéke, a kosárba tétel sikeres volt.

Felhívjuk figyelmét, hogy a nézőteres jegykiválasztáshoz a böngészőprogramok legújabb verziója javasolt. Támogatott és tesztelt böngészők: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari, Microsoft Edge, Opera

Weboldalunkon Visa, MasterCard, Maestro és Electron típusú bankkártyákkal fizethet online, a K&H Bank biztonságos rendszerén keresztül.

Választhatja továbbá a SZÉP kártyás fizetést, ennek biztonságos felületét az OTP Bank biztosítja.

Sikeres vásárlást követően, 24 órán belül elektronikus úton küldjük ki e-számláját, a rendeléskor megadott e-mail címére. Egyedi esetben postai úton is kézbesítjük, ehhez kérjük, írjon nekünk e-mailt ügyfélszolgálati címünkre.

Az e-számla elektronikus úton kerül kiállításra és megküldésre. Az e-számlát elektronikus formában kell tárolni, így minősül eredeti, hiteles példánynak. Amennyiben kinyomtatásra kerül, a nyomtatott bizonylat másolatnak tekintendő.

Igen, az OTP által kibocsátott SZÉP kártyát elfogadjuk.

Amennyiben a K&H fizetési folyamat során hiba jelentkezik, vagy Ön megszakítja a fizetést, a rendszer nem enged újabb tranzakciót indítani. Kérjük, ilyen esetekben keressen minket ügyfélszolgálati elérhetőségeinken!

ÁSZF-ünk rendelkezése alapján jegyet visszaváltani csak elmaradt előadás esetén, vagy vis maior helyzetben tudunk. Semmilyen egyéb esetben nem áll módunkban a megvásárolt jegyeket érvényteleníteni, és annak az árát visszatéríteni.

ÁSZF-ünk rendelkezése alapján jegyet visszaváltani csak elmaradt előadás esetén, vagy vis maior helyzetben tudunk. Semmilyen egyéb esetben nem áll módunkban a megvásárolt jegyeket érvényteleníteni, és annak az árát visszatéríteni.

Amennyiben az előadást technikai okok miatt jelentősen más időpontra halasztjuk, úgy jellemzően lehetőséget biztosítunk a jegyek visszaváltására, de ez is egyedi eset, melyről minden alkalommal a Jegyiroda dönt, és tájékoztatja a vásárlókat.

A rendszerhasználati (kényelmi) díj a jegyvásárlási rendszer használatának a díja. Nem tartozik a jegyárhoz, azonban minden megvásárolt jegy esetében felszámoljuk.

Sikeres vásárlás esetén a rendelést visszaigazoló oldalon letöltheti jegyeit, továbbá azokat kiküldjük a rendelésvisszaigazoló levelünkben is. Jegyeit az e-mail üzenetben található linken keresztül bármikor eléri, de legkésőbb az esemény végéig.

Az E-ticket a sikeres vásárlást követő 1 órán belül e-mailben, PDF formátumban küldött jegy.

Az előadás helyszínén nincs lehetőség az E-ticket nyomtatására, ezért a belépés nyomtatott jegy hiányában az előadóhely (szervező) részéről megtagadható. A nyomtatás szükségességéről minden esetben az esemény szervezője tud tájékoztatást adni.

Az E-Ticket egy teljes értékű elektronikus jegy. Az E-Ticketen lévő QR-kód a rendeléssel kapcsolatos összes információt tartalmazza. Segítségével beazonosítható a jegy, ezért nincs szükség egyéb biztonsági jelre. A vonalkódot a rendezvény helyszínén belépéskor elektronikusan ellenőrzik. Semmilyen körülmények között ne engedje, hogy illetéktelen személy másolatot készítsen az E-Ticketről. Mivel a vonalkód-olvasó rendszer nem lát különbséget másolt és eredeti QR-kód között, ezért mindig az ELSŐ lehúzott E-Ticketet fogadják el eredeti jegynek. Minden további, azonos kóddal rendelkező E-Ticket másolatnak, azaz érvénytelen jegynek minősül.

Kérjük, hogy nyomtatásnál sima A/4-es, fehér, irodai papírt használjon! A nyomtatást akár tintasugaras, akár lézernyomtató segítségével is elkészítheti. Fontos azonban, hogy a nyomtatáshoz ne használja a nyomtató gazdaságos üzemmódját (draft printing), mert ez a vonalkód torz megjelenítését eredményezheti.

Bár több partnerünknél is elegendő okostelefonon bemutatni a jegyeket, erről minden esetben az esemény szervezője tud tájékoztatást adni.

Amennyiben a bankkártyás fizetési tranzakció után a rendszer értesíti Önt a sikeres vásárlás tényéről, azonnal küld egy visszaigazolást az Ön által megadott e-mail címre. Ha ezt a visszaigazolást 1 órán belül nem kapja meg, kérjük NE kezdeményezzen újabb vásárlást, hanem vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal. A visszaigazolást kérésre újra megküldjük. A vásárlás sikeres lebonyolítása nem függ a visszaigazolás megküldésétől. Kommunikációs hiba is okozhatja, hogy Ön nem kap visszaigazolást. Ez esetben is kérjük, lépjen kapcsolatba az ügyfélszolgálattal!

Elérhetőségek

Hírlevél

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy első kézből értesülhess legújabb előadásainkról, legjobb akcióinkról!

Kérjük, várj egy pillanatot…

Köszönjük, hogy feliratkoztál!

© 2022 ADUDALOS Kft. – Minden jog fenntartva!