Figyelem! Telefonos ügyfélszolgálatunk 2024.07.31-ig technikai okok miatt szünetel. Részletek ide kattintva.

Gyakori kérdések

A nézőtéren kattintson az Önnek megfelelő szék ikonjára, majd válassza a "Kosárba rakom" lehetőséget. Amennyiben a képernyő alján található sávban megjelenik a jegy értéke, a kosárba tétel sikeres volt.

Felhívjuk figyelmét, hogy a nézőteres jegykiválasztáshoz a böngészőprogramok legújabb verziója javasolt. Támogatott és tesztelt böngészők: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari, Microsoft Edge, Opera

Weboldalunkon Visa, MasterCard, Maestro és Electron típusú bankkártyákkal fizethet online, a K&H Bank biztonságos rendszerén keresztül.

Választhatja továbbá a SZÉP kártyás fizetést, ennek biztonságos felületét az OTP Bank biztosítja.

Sikeres vásárlást követően, 24 órán belül elektronikus úton küldjük ki e-számláját, a rendeléskor megadott e-mail címére. Egyedi esetben postai úton is kézbesítjük, ehhez kérjük, írjon nekünk e-mailt ügyfélszolgálati címünkre.

Az e-számla elektronikus úton kerül kiállításra és megküldésre. Az e-számlát elektronikus formában kell tárolni, így minősül eredeti, hiteles példánynak. Amennyiben kinyomtatásra kerül, a nyomtatott bizonylat másolatnak tekintendő.

Igen, az OTP által kibocsátott SZÉP kártyát elfogadjuk.

Amennyiben a K&H fizetési folyamat során hiba jelentkezik, vagy Ön megszakítja a fizetést, a rendszer nem enged újabb tranzakciót indítani. Kérjük, ilyen esetekben keressen minket ügyfélszolgálati elérhetőségeinken!

A rendszerhasználati (kényelmi) díj a jegyvásárlási rendszer használatának a díja. Nem tartozik a jegyárhoz, azonban minden megvásárolt jegy esetében felszámoljuk.

Sikeres vásárlás esetén a rendelést visszaigazoló oldalon letöltheti jegyeit, továbbá azokat kiküldjük a rendelésvisszaigazoló levelünkben is. Jegyeit az e-mail üzenetben található linken keresztül bármikor eléri, de legkésőbb az esemény végéig.

Az E-ticket a sikeres vásárlást követő 1 órán belül e-mailben, PDF formátumban küldött jegy.

Az előadás helyszínén nincs lehetőség az E-ticket nyomtatására, ezért a belépés nyomtatott jegy hiányában az előadóhely (szervező) részéről megtagadható. A nyomtatás szükségességéről minden esetben az esemény szervezője tud tájékoztatást adni.

Az E-Ticket egy teljes értékű elektronikus jegy. Az E-Ticketen lévő QR-kód a rendeléssel kapcsolatos összes információt tartalmazza. Segítségével beazonosítható a jegy, ezért nincs szükség egyéb biztonsági jelre. A vonalkódot a rendezvény helyszínén belépéskor elektronikusan ellenőrzik. Semmilyen körülmények között ne engedje, hogy illetéktelen személy másolatot készítsen az E-Ticketről. Mivel a vonalkód-olvasó rendszer nem lát különbséget másolt és eredeti QR-kód között, ezért mindig az ELSŐ lehúzott E-Ticketet fogadják el eredeti jegynek. Minden további, azonos kóddal rendelkező E-Ticket másolatnak, azaz érvénytelen jegynek minősül.

Kérjük, hogy nyomtatásnál sima A/4-es, fehér, irodai papírt használjon! A nyomtatást akár tintasugaras, akár lézernyomtató segítségével is elkészítheti. Fontos azonban, hogy a nyomtatáshoz ne használja a nyomtató gazdaságos üzemmódját (draft printing), mert ez a vonalkód torz megjelenítését eredményezheti.

Bár több partnerünknél is elegendő okostelefonon bemutatni a jegyeket, erről minden esetben az esemény szervezője tud tájékoztatást adni.

Amennyiben a bankkártyás fizetési tranzakció után a rendszer értesíti Önt a sikeres vásárlás tényéről, azonnal küld egy visszaigazolást az Ön által megadott e-mail címre. Ha ezt a visszaigazolást 1 órán belül nem kapja meg, kérjük NE kezdeményezzen újabb vásárlást, hanem vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal. A visszaigazolást kérésre újra megküldjük. A vásárlás sikeres lebonyolítása nem függ a visszaigazolás megküldésétől. Kommunikációs hiba is okozhatja, hogy Ön nem kap visszaigazolást. Ez esetben is kérjük, lépjen kapcsolatba az ügyfélszolgálattal!

Elérhetőségek

© 2022 ADUDALOS Kft. – Minden jog fenntartva!